Min dag igår!

Hejhej sötnosar! =)
Förlåt för min usla uppdatering, hehe... Men igår så åkte jag med pappas fru till hennes salong i stan, riktigt härligt väder, så det var nice. Var dära ett tag, sen så kom pappa och hämtade oss. Då åkte vi till farsta och jag köpte en klänning som jag tänkte ha på skolavslutningen, visar bild senarer? :))
... Efter det så åkte vi hem och började grilla runt klockan tio. Hihi. Vi satte ute och hade tända ljus och så, extremt mysigt(!). Och våran ena granne satt med oss. Hon har en dotter också, Emmie heter hon. Vi visste inte att vi var grannar förens typ två eller en vecka sen ;) Och vi brukade snacka och så innan. Så vi hoppade på våran studsmatta och så. Och vi var med min lillasyster också!
Sen runt elva, tolv så cyklade vi och mötte Alex! Hehe... Men jag fick punka på min cykel - IGEN!
Tredje gången denhära veckan typ. Men när vi hade mött han så åkte vi till någon busshålplats och mötte Danne. Vi var med dom ett tag. Och framhjulet på min cykel hade blivit helt knas, så slangen och allt hade hoppat ur. Så jag fick dra den på bakhjulet!
Ha-ha.
Men vi var ute med dom till kanske tre, då gick Emmie hem! Men jag var kvar en stund till.
Till kanske halv fyra, fyra... *Hihi*.
Sen så gick jag in och pratade lite i telefonen med Ludde!
- Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0