Sophie gästbloggar.

Hej alla Idas läsare. Nu är det så att jag har vart så himla duktig ( läs jävligt ) med min träning i några månader nu, så jag har massvis med kläder att sälja. Så jag tänkte att jag kunde göra ett försök här!

Söt tunika från Ginatricot. Rosa i Sidenmaterial. Med ett "hål i ryggen"
Strl: M 150:-




Tubtoppstunika från H&M. Strl M 150:-






Somrig tunika från Gina Tricot. Stor rosett framtill.
Strl: L  200:-



Snygg tunika från Gina Tricot. halvt öppen i ryggen. Svarta detaljer framtill.
strl: L ( men passar även M, eftersom den ska vara oversize )
150:-


Söt ljusrosa tunika från Cubus. Spetsdetaljer. Fickor framtill.
Strl: M 150:-


SÄLJER även mina älskade skor från Bianco. Använda en gång vid nyår 2009/2010
Guldfärg med guldspännen. Platån kompenserar den höga klacken.
Strl: 39   Pris 500:-







Detta var allt från mig. OM ni är intresserade så hör av er till min mail:
[email protected]   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0