Ny design

Hejhej sötnosar! :'D
Har ju inte uppdaterat så mycket, men idag så har jag inget för mig, tror jag. Så det blir nog ganska bra uppdatering, I think! ;) Min kusin och min moster åkte nyss, och mamma ska snart börja jobba! Och jag har nyss  duschat, skit skönt!. Och jag har pratat med en skit söt kompis som typ ska göra en ny design åt mig, jag vill inte ha en rosa, för det har ju alla -.- Så jag kanske nog ska ha en beige, eller svart. Tror nog att det blir en beige! ;) för det är ju inte så många som har det, så att det ska bli skönt att byta. Eftersom att jag har ju haft min ett tag nu... Och idag så är det ju andra advent, inte så långt kvar till jul nu va? ;) Åååh, längtar som f*n!



- Onödig bild, men whatever. Mitt riktiga hår! ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

SV: aa samma hotell och allt ;)

2009-12-06 @ 12:17:43
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0