-

Wiiiie!, är inte ni typ lite glada idag som jag?
Men jag var ju som sakt med Felicia hos frissan, och hon färgade håret blondare. Blev rätt nice faktiskt!
Och jag och matte började och tjaffsa lite, men vi löser det ju alltid, som vanligt! :) <3.
... Men just nu så sitter jag i soffan och kollar på tv, och har nyss ätit äppelpaj. Men den var inte så god (a).
Men jag har ju NO-prov imorgon, så det blir ju till att plugga. Måste verkligen klara provet, eller jag vill ju det verkligen, Lyckas i livet, det vill väl alla? :D.
Men ni får ha det så bra, vad har ni själva gjort idag förästen?



Juste, imorgon så kanske jag och mamma ska gå på bio tillsammans!
För att det skulle vi egentligen göra förra helgen, men jag hade match och så.
Så att det ska bli kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0