Allt för min syster

Hej bloggen!
Kom typ nyss hem från stan med mamma,
vi åt ju i kungshallen, och vi tog båda tacos ;) Skit gott!
Men i alla fall, och så gick vi och kollade lite i affärer,
och vi kollade ju på bio sen, och det blev: allt för min syster.
Så jävla hemsk, även om den typ inte är sann. Tror jag...?
Men var fan på väg att fälla en tår flera gånger ju!
Men det blev bara två gånger! (a).
Men nu så gör jag inte så mycket, ligger i soffan och kollar på tv.
Och frågade en *hemlig*, kompis. Om hon/han ville komma, :).
 Har ju fått några sms nu, så ska kolla om jag har fått svar.
Men som sakt, jag rekomenderar i alla fall filmen, om du är gråtfärdig!
Haha, nejmen. Den var ju bra i alla fall! =)
Peace And Love.



Riktigt bra ändå faktiskt!
Men nu så ska jag nog smsa lite med min sötnos ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har läst boken, fett hemsk!

2009-10-25 @ 13:39:29
URL: http://ptralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0