Åååååååååh!

Hejsan gullungar! Kolla, jag klippte min lugg precis lite i tapp, som ni säkert inte visste, så klipper jag ju mitt hår helt själv. Och det är 100% äkta, förutom att jag har gjort lite slingor då!
Men i alla fall, och jag blev så sjukt nöjd. Känner mig så jäkla söt just nu!!.
Jag vet inte varför, men jag tycker att jag är sötare hemma änn, när jag är tex. i skolan,
Och så är jag typ jätte söt på kvällarna men inte på morgonen när jag ska gå till skolan?!
Eller är det bara jag som "fantiserar" mig det?



Bildbrist!, men min syster har faktiskt digitalkameran just nu, och min mobil kamera har blivit helt fuckt up :O?

Btw. Ni får bild imorgon tror jag, på vad jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0