Felicia Ferström Kyller

Ligger just nu i min skön sköna säng och kollar på Felicia :P, shit den tjejen är fan underbar!, men jag hdade ju sovit hos henne sen i fredags, och nu idag så ska ju hon sova hos mig!
Men vi åt nyss tacos, skit gott :), Men min brorsa hade sett en skräckfilm igår, och han och hans kompis/kompisar?, vågade knappt se klart!, för att det är amatörer som har gjort den, och spelade in den med egen videokamera. För att var en ond ande som har fölt efter en tjej sen hon var liten, och sånt! Men hennes kille trodde typ inte på henne först. Shit, ville bara höra mer och mera!, men glöm att jag ser den.
Och dom hade typ lagt pulver vid ingången, och lite överallt i huset. Och dom såg på videokamerorna att det var fotspår in, men aldrig ut!
ÅÅÅÅÅH, Så läskigt.
Men vi skulle åkt till farsta i alla fall, men nu orkar hon inte -.-.
Men vi ska kanske kolla på Mattias match, eller vara med några andra. Skriver nog mera later, Puuss!



En gammal bild på mig och pappa - Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0