Fredag

God morgon bloggen!, Wiho, ÄNTLIGEN FREDAG =). Älskar verkligen fredagar, eller oftast i alla fall, jag ska ju sova hos min syster och hennes kille om bor i västerhaninge, hela helgen!, Förlåt Sophie, men jag vill inte det, eftersom att jag har ju ersanmatch imorgon och så, + att ni ska ta hand om ett barn, det kommer ju att bli skit kul, men ja!
Idag så gick jag inte till skolan, bara för att jag var på Sjukan igår i några timmar me min syster, och tog lite prover osv., Och hoppas att jag kan träffa Mattias ikväll då i alla fall, lääääääängtar!
Hur ser eran fredag ut idag då?



( Inte den finaste bilden direkt, )
Den är tagen på hotellrummet i, Spanien, 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0