godmorgon

Godmorgon, godeftermiddag alla kissekatter! :'d
Idag så vaknade jag och Felicia typ runt tjugo i ett, så då gick vi upp och åt frukost, och sen så drog jag hem, för jag ska nog träffa min älskling idag!
Och ska nog försöka att ta någon bild, som Sarah frågade efter! =)
... Och efter det så har jag träning, yeees!, längtar redan.

Men igår som sakt, så åkte jag ju till felicia någon gång på kvällen, och vi gick till tim och krille.
Vi körde lite pingis och så, men då började jag och felicia bråka, så jag gick därifrån!
Tim försökte att stoppa mig, men jag sa bara " Släpp mig jag vill gå!!! "
Och så gick jag,
Och när jag hade gått en bit så kom hans kompis krille efter med en sparikcykel, och frågade varför jag skulle gå och så,
Och ja, jag gick vidare och han vände.
Och sen så kom Tim,Felicia och Krille efter mig igen då,. Så ja, orkar inte berätta mera.
Men vi blev vänner tillslut i alla fall!
Och det var ju bra ;)



- Någon mer än jag som tycker att denhära låten är bra?! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg design =D

2009-10-29 @ 14:17:49
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0