I destroyed everything - Förlåt

Godmorgon kissekatter! :'d
 
Just nu så ligger jag i min säng med felicia, vi vaknade nyss!
Men nu så ska jag berätta gårdagen ;)
Vi åkte ju till farsta som sakt, och gick runt dära lite, och ag fick med en brun stickad?, kofta från HM. Och Flelicia fick med sig ett linne från gina.
Men vi drog hem och fixade oss, och sen så åkte vi till stortorpshallen, och kollade på älsklingens match! Han är ju fan grymt bra, (a). Även om jag inte vet ett skit om hockey, skrek tex. en gång "ta bollen", fast det heter ju pucken ;). Och efter det så skulle vi möta Stefan, fast det blev inte så, så han beskrev vägen, men sen så mötte han ju oss. Och vi var med han och hans kompis Jonas till typ tjugo över tolv. Sen så blev vi hämtade. Vi kom hem och åt tacos, sen så somnade vi i min säng, Skit skön dag. Hur var eran dag igår då?



( "Bilden och rubriken hör inte till ;)!
Btw. Jag bjuder på den bilden" )


Kommentarer
Postat av: linnea

dom dära blommorna vart fick du dom ifrån ?

puss

2009-10-27 @ 12:11:54
URL: http://soetbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0