just so wonderful!

Hejsan älsklingar! Har varit med Stefan, Jonas och Felicia hela kvällen, Eller jag och felicia var med min älskling innan lite och så. Sen så gjorde vi lite hemliga saker, och efter det så tog vi bussen till trånkan och köpte mat godis och dricka =), men vi kollade fel på busstabellen, så undra på att inte bussen kom x'd.
Men i alla fall, dom gick nyss hem. Och klockan är liksom halv två,?!. Men vi kollade på titanic, shit, den filmen är ju fan helt romantiskt! (a).
Och jag fick typ tårar i slutet, ååååh. Så himla sorlig, och Leonard Dicaprio är bara så min! *STOLT*, snackade om det hela tiden! Thihi.
Men snart så ska jag prata med min älskling, men Felicia sover hos mig natt igen, hon bor typ fan hära nu ju!. Men det är bara kul, men nu så ska vi tvätta bort sminket!
Kisses.

 





Julia kusin - Så himlans söt, jag älskar dig! :)

( Bilderna har inget med inlägget att göra! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0