love it'

... Kom nyss hem, hade varit i stan lite med Felicia, och vi köpte glass dära och så!
Och efter det så drog vi direkt till stortorpshallen och kollade på älsklingens träning lite, men det var inte lite, typ bara i tio min. kanske.
Men vi var verkligen tvugna att gå.
Men på tåget till trångsund så gick Felicia in i någon, och sen när vi hade gått ett tag så sa hon "Förlåt", och jag bara garvade hela tiden, hon sa liksom förlåt typ en min. efter, HAHA!
Kunde inte sluta att skratta, men i alla fall.
Juste!, när hon skulle hem i morse, så gick hon mot bussen.
Jag skrev på sms,: " Ska inte vi vara mera idag? "
Och så ringde hon upp mig och kom tillbaka, thihi.
Det kändes fett konstigt när hon gick, eftersom att vi har sovit hos varandra sen i fredags?!
Men nu så är hon hemma och jag hemma, men hon ska smsa eller ringa sen och säga om jag fick sova hos henne idag också ;) men utan alla killar och sånt då!, Bara hon och jag, helt lonley! :'d ♥



- Jag älskar dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0