Saga Husberg

Hejsan sötnosar!
 
Våran sista lektion var gympa, så att jag och saga åkte hem till henne direkt efter då!
... Vi gjorde inte så mycket, åt typ lite, tog lite bilder och gjorde en video!, Och kollade på gamla bilder och videos, fyfan säger jag bara!, HAHA!, tänk om man hade lagt upp den på youtube.com, eller något sånt, som hära i bloggen?!, shit vad pinigt. Fat vi sjöng rätt bra på en video ju?;).
Men nu så ska jag bara äta, och förhoppningsvis plugga till provet som är på onsdag, shit, SO, är ju skit svårt?!.
Sen så ska jag nog träffa Mattias, Har inte gjort det på några dagar nu, buhu! :/.
Men det ska bli nice, min bebis. har ju kommit hem, och då måste jag ju träffa honom såklart! =).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0