Stefan Ibrahimovic Toor ;)

Stefan ville att jag skulle skriva ett inlägg om honom!; så ja, vi får väl se hur går. Är inte direkt så bra på "sånt" :'d.

Thihi, jag tror att vi träffades första gången i Länna, i maj-juni någon gång!
Och vi du, jag, Saga och en massa andra var,
gud hade så jäkla kul då!
Men vi tappade kontakten,
+ att du åkte till USA, under sommaren osv.
men sen när du såg mig på bussen,
så började du skriva igen, det var ganska skönt.
För att vi hade ju inte pratat på ett tag?
Vi började att snacka igen, och vi träffades, du jag och Felicia!
Jag har haft fett kul ...

ALLTSÅ STEFAN DETHÄRA GÅR INTE, JAG SUGER PÅ SÅNT HÄRA!
Thihi, förlåt för mitt utbrott!

 

Pööss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0