suuuuuuunday

VÄRT ATT LÄSA ;)
Godmorgon älsklingar!,
ligger just nu i Felicias säng och väntar på Stefan!
Shit, vad lyckad våranm kväll blev igår!, Kolla, först så var jag med Mattias hemma hos mig, han kom runt sju-åtta kanske?, och vi myste i min säng och så, och vid runt halv tio så hämtade Felicias pappa och Felicia mig.
Sen så åkte vi mot länna och hennes pappas släppte av hos hemma hos stefan, och så var vi dära ett tag, haha. Hans mamma är sjukt söt xd.
Men i alla fall, vi väntade på han medans han fixade sig och allt! ;).

Men sen så gick vi hemåt Felicia och fixade oss lite, sen så tog vi alla tre, bussen hem till Josef, som var hemma själv, till kanske 4-5?, men han var dära med Dennis.
Så vi var dära ett tag, och jag körde lite fifa?, eller vad det nu hette. Och jag ägde verkligen ;) *host*. Gjorde inte ett ända mål, tror jag?!. Thihi,
Men vi jag och Stefan gick därifrån i förväg, till bussen då alltså. Och sen så kom Felicia. Och vi tog bussen från Skogås centrum, kanske ... 23.44?
Men sen så kom vi hem, och det typ spöregnade, och det läckte in i mina skor och allt, skit äckligt och jobbigt!
Så att det var rätt skönt att komma hem. Men jag och Felicia somnade iaf. med allt smink och allt på, ( som i fredags ;) ) .
Men nu väntar vi på stefan,
Loooove.
Btw. det kommer nog videoinlägg idag då också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0