Till min bästavän

... Jag tror inte du förstår hur glad jag är att ha dig tillbaka!
När det inte var du och jag längre, så var det liksom inte du och jag mot världen längre.
Jag förstår inte hur du står ut med mig när jag typ är skit sur på morgorna, och sånt dära.
Men vi har ju nästan alltid roligt tillsammans eller hur?, som typ tex. idag på bussen, jag garvade fan åt allt.
Precis allt jag svär, och det blir ju så mycket roligare när du var med mig.
När vi inte var vänner längre, så var jag tom. Och jag saknade dig, fast jag vågade inte säga det till någon, för att jag orkar inte med alla frågor från alla i skolan. Som typ bah: är ni kompisar igen?, var inte ni ovänner nyss?
Och sånt dära skit.
Men när jag har dig vid min sida igen, så känns fan allt bra!
Men nu så behöver det inte bli värsta långa texten för att du ska förstå att jag ...



... Älskar dig <3



Och ta åt dig av texten sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0