weeeeeeeekend

Godmorgon sötnosar, eller snarare sakt, god eftermiddag?
Men nu så är jag som sakt med Felicia =), men hon ska typ åka till globen runt fyra-sex?, tiden. Så att då så ska jag åka hem och duscha och fixa mig osv. för att jag ska ju vara med Mattias, (a)!
Men dom hämtar upp mig igen runt typ halv tio tiden,?. Och dåså ska vi nog vara med stefan och micke.
Och dert var vi ju igår med, hemma Felicia till typ tolv?, och vi skit kul! Jag garvade som fan, när jag kollade på en video med mig och Saga,. Eller just, vi var ju med alex och philip också, men dom drog hem när vi gick inte!
Men skriver nog mera imorgon,
Ps. I love  you! =)



Jag, eller vi bjuder på den sötnosar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0