Yeah

Jag skulle egentligen åka och träffa två kompisar för en timme sen!, Men jag glömde ju mitt busskort hemma hos Vendela igår, så det blir att jag får stanna hemma då i ställlet :( buhu. Skit tråkigt!
Men får väl hitta på något annat då,Fick också en kommentar som det stog:

shit, att du kan säga ett ord baklänges (?) när man säger det ;O hehe.

Och du, jag kan inte bara säga ord?, jag kan säga meningar.
Ha-ha. Jag tror nog att jag skulle slå dig i att säga ord baklänges ;)



- Bildbrist, men min syster har faktiskt digitalkamerna just nu!
Men jag lovade en läsare att göra ett videoinlägg snart, så jag får fixa tillbaka den så
snart som möjligt! Men jag tycker alltid att jag låter så konstigt på videos.
Men jaja, man lever ju bara en gång!
Puusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0