Yesterday

Godmorgon! Jag var ju med Matt igår som sakt, så att det var ju därför jag inte bloggade någonting.
Men han kom typ vid åtta-nio?, och vi myste lite i mitt rum och så, och så kollade vi vem som kunde håll andan längst. Och det var ju såklart jag?!:D. Men han drog typ  vid halv tolv i alla fall.
Och jag fixade mig direkt och sen gick och la mig, var vrkligen skit trött.
Och juste, innan jag var med mattias, så hade vu ju match mot sollentuna united, typ?. Och vi vann med 3-0!
 
* * *

Men nu så ska jag bara föna håret och fixa mig lite till, för att vi ska typ åka och kolla på några tapeter, och kanske stövlar till mig.
Och sen så ska jag nog vara med Mattias igen då,
men nu så ska jag bara ta min lilla medicin. Tjingeling! =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hjälp mig att svara på min dagens fråga. På så sätt kan ni hjälpa mig att få en bättre blogg och även att få mig till att finna mer motivation!

2009-10-18 @ 18:03:08
URL: http://livetomelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0