.

Tack Tim för att du finns, för att du finns hära! Jag älskar dig "storebrorsan" =)
Du har skrivit så mycket söta saker till mig, och du kallar ju min lillesyrran, du skrev senast just nu: när ja läste

de där fatta ja hur mycke ja tkr om dej å att ja inte kulle klara mej utan dej:(<3
... Och det är bara du som vet vad jag menade med den meningen.
Men du, vi har kanske känt varandra i typ snart fan ett år?!. Elller kanske lite mindre, eller det är ju fan typ ett år snart ju???, Men du är nog den ända som förstår mig som bäst ju verkligen!




Promise, to never leave me?



Kommentarer
Postat av: sofia

ärä prinsen?:P

2009-09-05 @ 00:08:01
URL: http://soright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0