.


... Och ska snart äta, typ tror jag!. Men som sakt, idag så har jag ju träning, och efter det så kanske Oscar kommer till min baksida, så ska vi nog bara snacka och skratta! xD, Haha, nej, men jag vet inte direkt. Men någonting blir det ju ;).
Och nu så går typ "krigslarmet", det gör det ju varje månad eller vad mamma sa, fett läskigt. Tänk liksom om det blir krig, och så "tror" man kanske inte att det är krig på riktigt liksom, Ja, ni förstår.
Liite läskigt då faktiskt, hoppas att det aldrig blir krig i Sverige då i alla fall!
Men juste, jag har ju prov någon dag i veckan, så måste nog ta hem mina böcker imorgon då och plugga, tyvär. Skoja, men om jag gör typ "bra", ifrån mig så får jag en belöning sa mamma! :D.
Men vi hörs senare då!,

 

Looove =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0