.





Inte ett skit utav det du typ har skrivit SAGA är sant, ju fan?
Jag har inte knullat med tre pers.??, ingen kommer att tro dig ääändå.
Eller jo, dom som är riktigt falska då liksom!
... Jag vet ju själv att det inte är sant då typ liksom?
Och jag sa typ så bara till dig bara för att kolla om du var falsk, jag sa så bara för att kolla hur många du skulle säga det till!!!.
Du är typ så himla patetisk, jag suger iaf. inte av, ****!
Hmmm, undra vem det kan vara?
Aja, jag pallar inte bråka med dig!
Så, have a good life!
Och sa jag att jag ljög för dig eller?, nej, precis.
Jag sa ju själv att jag typ bara skulle kolla hur fort det kom ut!
Alltså, hur falsk du var!
Jag älskade dig, Pff, never more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0