Erkänn att jag är lite söt efter en match då i alla fall? (a)

Hejsan, sötnosar! Nu så är jag typ i alla fall hemma från matchen, gick inte så bra!, Men i alla fall!, vi kämpade ;). Viktigaste nästan väl?, men har match imorgon med då, och sen träning på torsdag, fullt upp fan -.-. Men men men, blir nog några situps i kväll då! =), man vill ju hålla sig i form. Men alla som tror att jag har haft sex med tre stycken, och är gravid?, det är så jävla inte sant, Och jag vet nog vem som har typ "spridit" ett falskt rykte, ska nog prata med henne senare då!, Men jaja, hela livet är ju bara fullt av skitsnack, i alla fall, "hennes", värkar det som. Men som sakt, så är det verkligen så INTE sant!,
Men videoinlägget är på G, det hade typ avbrutits förut, men blev inte så nöjd med det heller, så jag gjorde ett nytt!
Looove.
 

Jag borde väl typ vara lite söt då i alla fall, eftersom att en kille kollade så att han nästan ramlade av moppen fan! ;) HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0