Förlåt förlåt förlåt

... För dålig uppdatering!
Men alltså det har typ varit fullt upp dom senaste dagarna, eller i alla fall. I går så hade jag match, och vi förlorade med 3-2 mot Enskede, men dom ligger typ tvåa i serien, så att det var ganska bra ändå!. Men jag gjorde första målet på typ en hörna då! ;), men nu så ska jag få tjugo kronor utav min brorsa, vi bestämde att om jag gjorde mål så skulle jag få det!, Men det tror jag typ inte att jag kommer att få men ändå då, :P. Sen när jag kom hem så hoppade jag bara in i duschen lite snabbt då, sen så drog jag och mötte Matte. Eller jag fick typ skjuts lite av Oscar på hans, typ moppe tror jag?, Ja, men vi hade det skit mysigt, vi satt typ vid vattnet och så. Och Matte, om du ser dethära, så har jag fortfarande kvar ditt armband =), Thihi.
Men igår, så var det ju exakt åtta år sen detdära med: World Trade Center, och typ Pentagon, hände ju?
Läskigt, eller dom åkte ju in i dom tornen med plan, som typ var kapade utav terrorister ju?
Gaaash, läskigt!.
Men jag skriver mera senar då,
Looove.


Kommentarer
Postat av: AddeTheKingOfKingKongWhoIsTheFatMonkeyKing

Är det där planen utanför saga? för isåfall hade jag undervisning för några 10 åringar :)

2009-09-14 @ 16:44:50
Postat av: Anonym

Är det där planen utanför saga? för isåfall hade jag undervisning för några 10 åringar :)

2009-09-14 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0