"Lyckat"

Hejsan bloggen! Jag kom typ hem för drygt en timme sen, och dåså åkte min syster,mamma och magnus till skärholmen och skulle typ shoppa. Men imorgon så är det min tur! (a), eller ska typ kolla på en höstjacka och så, men ja. Idag så hade vi ju orgientering, absolut det värsta som finns!, och förra året, så ringde jag och Saga ju polisen, bara för att vi inte hittade! :$, lite pinsamt nu då, men ja.
Jag gick i alla fall hem till Elin på morgonen, sen så åkte vi bil till Ågesta!, vi började att gå, men efter typ en kvart så gick vi tillbaka och blablablabla!, skit svårt faktiskt, men vi gick igen. Och vi hittade typ faktiskt en rätt ;), eller jag trampade i lera, typ en meter ner, nej, men ändå, det var ju ett skoavtryck utav min sko!. Så jag var alldeles lerig på foten, så att vi gick tillbaka. Och vi hittade typ två utav sju, och hade ett rätt!.
Lyckat! ;) ;). haha. Men Jolle, ringde mig nyss, och vi snackade lite om Ankan och en till, haha. Om, det är sant alltså, fett pisamt! thaha. Undra vad det kan vara då?:P,
Men vi bestämde i alla fall att vi ska sola lite senare då, nice.
Men ska nog göra mackor nu då,

Looove!


Jag tycker faktiskt att mitt hår blev rätt fint, och såg rätt långt ut på denhära bilden då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0