Måndag

Tjo bloggen! Jag kom nyss hem i alla fall, från skolan. Sists lektionen var idrott sen så slutade vi. Men jag gjorde ju om mina naglar igår, dom är skit fina!, och hoppas att dom typ håller lite längre denhära gången då, men dom är lite kortare den hära gången också, eftersom att jag har träningar och matcher. Och förästen, jag har ju match idag också på Älvsjö IP, tror jag. Hoppas fan att det typ är på konstgräset, bara för att jag hatar verkligen grus!, Men igår kväll när jag kom hem. Så fick jag ett sms från Oscar, att han såg mig, fast jag stog i köket, men när jag kollade ut, så stog han, Oscar då alltså, och Patrik typ på berget, och kollade in. HAHA!, och jag hade typ precis tvättat håret då, så  att jag hade en handduk på håret, men han skrev att jag var söt, så får väl hoppas på det då!. Men jag gick i alla fall ut med dom då, en liten stund i alla fall, med blött hår och allt!, och hade bara linne och thigts. Skit kallt verkligen!!!. Men som tur var, så fick jag typ låna Patriks jacka, och Oscars kofta då!, men
ändå lite kallt. Men nu så måste jag göra, mina, homework
Puss =)


( MEN DET ÄR MYCKET SNYGGARE IRL.! ).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0