Nyduschad

... Nu så sitter jag i min säng och lyssnar på musik och så, har typ precis duschat också!. Känner mig, so fresh!!.
Och det är typ High School Muscial, nu också på: Disney Channel, så att det är på ;) haha.
Men sen så ska jag nog bara fixa mig och klä på mig och så, sen så ska jag nog ut. Jag vet inte riktigt vad jag och Mattias ska göra, och när vi ska mötas eller träffas då!, + att jag inte hittar min mobil.
Åh, längtar till den 18:onde, Hmmm. Undra vad som händer då då?, Den som har rätt får en länkning ;).

Looove.


En jätte gammal bild, som jag hittade i mitt privata album på pea =)


Kommentarer
Postat av: sofie

Hur får du ditt hår sådär snyggt?! va sa du till din frissör som klippte dig? <33 :D

2009-09-12 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0