Onsdag

Tjo bloggen! Åh, jag blir så sur!, alltså, jag hade typ skrivit skit mycket om min dag, sen så gjorde jag något och så försvann det! :@. Men på tal om annat, så pratade jag just med Matte i telefonen, och han skulle typ ha match på Ekerö, fast han skulle typ åka tåg till?, Hmmm. Någonstans, och sen så skulle hans pappa hämta honom!, Men lycka till då! ;), alltså på matchen, då såklart...
Men idag så har jag ju inte gjort så mycket faktiskt, kom precis hem från skolan!. Och innan sista lektionen, så hade vi typ, skoljoggen?, men det är typ något för att samla in pengar till typ, fattiga barn, då! =). Och för att man typ ska röra på sig då, sjukt jobbigt, och blev skit trött, svettig och törstig!.
Men idag så hade jag på mig, en typ 2-3, armad tröja från gina tricot, och ett par jeans från, cheap monday, och typ ett baslinne, från HM, då =), Men idag så ska jag nog inte göra så mycket, bara träna på så mycket som möjligt, ( eftersom att jag har ju prov på fredag ), och senare så har jag ju ttyp träning. Och ska nog välja vad jag ska ha på mig för kläder till imorgon då, så slipper jag göra det i morgon bitti då!, Och det dåliga är att att jag missar, IDOL!, skit också!!, Men sånt är livet, och det kommer ju andra, avsnitt?,
Eller vad de nu kallas då, men nu så blev det väl typ ett ganska långt inlägg, enligt mig!
Men ska nog äta upp mitt äpple, nu som typ håller på att bli brunt, och sen så inte mycket mera då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0