Onsdag

Hejhej, bloggen! Har inte gjort så mycket idag faktiskt, eller kom hem från skolan precis!, och statistiken typ bara höjs och höja, keep going =). Men i alla fall, juste, idag så har jag ju match igen. Mot vilka har jag ingen aning om faktiskt, haha. Men det var typ i essinge IP?, messinge ... Eller något sånt dära, och vi ska fan ta dom idag då alltså! ;), Och våran tränare brukar dela ut en biobiljett till den som var typ "bäst"?, eller nått sånt, hoppas att jag får den idag då, om dom eller han, ens delar ut någon idag, Men man får väl hoppas på det då!
Och juste, idag då ska jag till pappa, och sova dära! riktigt mysigt faktsikt då ju. Och vet ni vad mamma sa till mig i morse? (a), att om jag klarar mina prov och gör min läxor väldigt bra, så får jag en belöning! :D, Och jag har ju prov nästa vecka, och typ en läxa idag tills imorgon?, men vi får väl se!, hoppas typ bara att jag klarar provet då, dert blir väl att plugga sen då :).
+ Att jag tappade min mobil i glolvet idag, så att skärmen blev helt knäpp!, så att den ska väl in på lagning då, har ju försäkring ;), det är ju bäst så!. Och nu så ska jag typ se om vi har någon låne-mobil då.




Bild på mig från när Linnea sov hära då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0