Tisdag

Hejsan bloggen! Kom nästan precis hem, blev hämtad från skolan, eftersom att jag hade så sjukt ont i magen, åt bara sallad till lunch!. Men vi åkte i alla fall till Länna, och köpte lite saker dära, bla. SAW 3, jag har ju sett 1 och 2:an häromdagen, eller tvåan igår. Shit, ganska läskiga faktiskt!,
Men som alla vet nu, så har jag bytt namn till: LAURA! =)
Great, då var den saken avklarad. Och ska nog sola lite senare med min syster,
eller hon ska nog sitta med mig när jag solar, bara för att jag såg ju: SAW 2, igår,
och känns bättre om hon är med! (a) HAHA!.
Puuuusss


Kommentarer
Postat av: jolle

hahahahahaha :) minns när vi kollade på bio och såg typ fredag den 13 haha du va fett rädd och skrek och hoppa till och dom brevid bah: har ni verkligen valt rätt film x) så vågar du verkligen se saw 3?<3

2009-09-29 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0