Valborg!

Hej sötnosar! Kom hem för ett tag sen, började halv åtta och slutade fem i halv elva, sååå skönt. Blev lite bråk på sista lektionen. Tredje gången med bråk denhära veckan? Ha-ha.
Avslöjar vad jag och Louise ska göra lite senare! ;) Hon är hemma hos sig och duschar och så, men hon kommer inte senare. Mys, *hihi*.
Sen runt klockan tre ska vi möta Selle vid mörtviksskolan, men säger inte varför ;) Men det kommer ni nog att märka, förmodligen... En tjej sa nyss på msn att jag typ var känd? Då frågade jag varför? Hahaha =)
Gulligt i alla fall.
Och det var en annan tjej som hade min blogg som framsida på datan, cuuute!



- Suddig bild! Gissaa bloggarn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0