Drag to hell bitch

När du kom in i mitt liv, så var jag så sjukt lycklig!
Men när det gick som det gick, och allt blev helt cp. Så har jag förändrats, på ett dåligt sätt...
Det blir bråk mellan mig och en annan, hon tar med sig andra, för hon vågar inte stå själv. Läraren ringer hem, allt blir helt enkelt cp...! Jag orkar inte mera. Helt ärligt. Jag mår så sjukt dåligt. För efter julen så hade jag förbättrat mig och blivit bättre i skolan, sen ca. 2 veckor tillbaka så har jag fått tillbaka min attityd och så på lektionerna, Åh. Min mamma vet inte ens vem jag är längre.
Om jag aldrig hade åkt till dig den dagen, så hade vi nog aldrig träffats. Så jävla skönt om jag tänker efter. Men tiden gick och vi planerade våran sommar tillsammans, jag var din jordgubbe och du min nallebjörn. Men det gick som det gick. Och helt seriöst, jag hatar dig. Ta åt dig av varje bokstav. Hur står du ut med dig själv?, försvinn ur mitt liv, radera mitt nummer, ta bort mig som vän på Facebook. Vem fan är du?...

Aja, ursäkta behövde bara skriva av mig lite, även om ni inte förstog.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars diig!! <33

2010-03-11 @ 16:41:57
URL: http://hhannaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0