Du log, jag dog

Hellu sweeties! Kom hem för en stund sen, sista lektionen var tjejsnack. Vi gjorde kladdkaka! :) Mums...!
Pratar just nu i telefonen med Lucas, men jag säger typ ingenting. Han bah: Ida? Ida?
Hehe, så ska bara skriva lite fort nu då. Vet ni? Jag hade sakt en dum grej ( onödigt gjort, jag vet ) Men då hade han blivit så sur, att han kastade sin mobil i en sten(?). Vad det nu var nödvändigt för... Så nu har han, Lucas då, ingen mobil. Hihii...
Har träning idag, men vet inte riktigt vilken tid. Men jag kollar på sex and the city som går på trean nu också, så uppdaterar er senare? Men hära får ni en bild jag tog efter simningen i skolan igår...!
 Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0