" Im in love "

Hej sweeties! Är inne på min bärbara nu då, men det dröjer väl inte långt tills internet slutar fungera som vanligt...! Men man får väl hoppas :))
Idag så kommer min moster, och hennes barn som är snart två och ett som är snart en vecka. Det ska bli mysigt, dom ska äta och sådära :) Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Vi får helt enkelt se, kanske åker och solar med någon som är frivillig? :)
Vet ni?, att härom dagen så skrev en tjej till mig på msn, och hon sa att om hon inte visste vem jag var, så skulle hon tro att jag var en kändisbloggare? eller nått sånt. Haha, inte riktigt tycker jag. Men sweet i alla fall.
Och förut i farsta, det är rätt länge sen nu. Så var det några som skrev Ida, och några brudar kolla på mig och min gamla kompis Saga. Alltså dom glodde som f*n, inget liv? haha! :) Lite roligt sådära.
Och idag så sa en killkompis att min blogg är skit bra ^^ Gullunge.
Ska fixa lite musik och så på min data snart tror jag! Vi höres! Puss



- Jag gjorde ett hårband av ett silkesband som kom från en klänning
som jag hade på ett bröllop.
Smart huh? :))


Kommentarer
Postat av: robin

Skit smart!

är du singel ? :$

2010-03-05 @ 13:22:45
Postat av: robin

hur lång är du?

Och hur gammal är du?<33333

2010-03-05 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0