Like I promise



Bodylotion - Så skööönt att smöra in sig efter att man tex. har duschat eller badat. För jag blir extra torr då, när jag använder en viss tvål till ansiktet. Och det luktar så gott! Vissa i alla fall. Och på vintern så får man oftast, eller jag i alla fall, torr händer. Fett hiss!

Shoppa - Jag älskar verkligen att shoppa kläder,! Gud I love it'. Min mamma säger att jag typ har shopoholick? Och det betyder tydligen att man älskar att shoppa, nått sånt... I love(!!!!)

Riktiga vänner - Dom vännerna som alltid stannar kvar, no matter what. I <3 L.



Falska "vänner" - Dom som tex. går och berättar saker till andra, fast man sa till dom att verkligen inte säga det. Och dom lovade och blablabla. Men nej, sen så kommer andra och frågar om det är sant osv. Blir så j*vla sur på sånna människor. Ett löfte är f*n ett löfte, vad är det man inte förstår? Och dom som tar ens ex osv. haha, har hänt mig. Idiot säger jag bara....! Snackar typ inte ens med henne längre, sjukt falsk hon är. Japp :)

Snö - Nu har vintern varit i alldeles för länge tycker jag, eller jag kan älska första snön och så. Men nu så ska den bort! Vill ha en fet sommar nu....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0