ang. mina naglar

... Som ni kanske har läst tidigare i min blogg, så ska jag ju fixa mina naglar hos pappaa fru imorgon, hon gör typ på "riktigt" liksom, jag ska bygga på dom, med typ gele, tror jag att min syster sa? =), Och sen så ska jag nog ha någon silver diamant också på någon nagel, gud vad kul, och det blir säkert skit snyggt. Vad tror ni då?.
Glada för min skull då?. Hihi. Hoppas tyå att det blir snyggt då i alla fall, :O. Bara för att det håller ju någon månad tror jag?. Alltsååå om man är typ försiktig då (a), men det är jag säkert ...


Kommentarer
Postat av: Linda.

nej absolut inte förlåt gumman, det har bara varit så himmla mycket att göra och jag hade glömt bort :S sorry :( <3 men imorgon skickar jag pengarna så får du dom ! :D

2009-08-21 @ 14:46:41
URL: http://lliindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0