Bilder från lägret

Jag och Ellinor barndomsvän <3 
 
Samma =).


Ouf, hetingar hära ;).
 
 
My leggs, =).


Only me! =).


- Jag grät typ en gång, när jag hörde en gång utav hans låtar! =), I love him really!!.

Men nu så eller för typ en stund sen, så skrev Saga att hon stog bakom några eller typ två killar nu på the voice som vi träffade, eller alltså typ såg då på Grönan.
ÅÅÅh, alltså hon måste ju bara fråga om numret till mig sa jag?, ( ta inte illa upp Ivar, ).
Men hon sa typ att hans som hade röda byxer då, hade flickvän, men nu så ska jag kolla vad hon skrev.
Och det stog: "Ser det :(<3"
FUCK FUCK FUCK, säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Ivar

haha de e lugnt :D<333

2009-08-15 @ 21:24:49
Postat av: YAIYA

@ida.: hihi, ha en fin kväll<3

2009-08-15 @ 21:55:35
Postat av: ida.

Bra då, =).<3..

2009-08-15 @ 22:03:29
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara A

haha usch dina ögon blev helt tårfyllda. Förstår varför ;)

2009-08-15 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0