En gubbe i stan!

Nu så är jag och nea hemma, vi tänkte typ ta bussen dit till trångsund centrum, men dåså hittade vi typ inte mitt busskort i sista sekunden, det är typ fan helt spårlöst borta!!!, och mitt bankomatkort låg fan dära i!, Buhu ...
Men nu så sitter vi typ bara i min säng och kollar på disney channel, det äger fan! thihi. Men fan sjukaste grejen hände idag när vi var i stan, vi skulle typ gå till punkt shop, och då gick vi typ förbi en par eller typ en "pub", och när vi var kanske en meter i från en gubbe, kanske rutn 40-årsåldern, så blåste hans skjorta upp till magen, och han var inte diret vältränad, och han hade en hårig magen fan!, och så såg mna typ hans kallsingar också, fyfan vad vi garvade ihjäl oss, och han med typ!. Men fett äckligt egentligen fan ju ;), haha. Och Linnea höll typ på att gå in i honom innan!, jaja, usch usch usch. Men vet ni vad?, jag håller på att ladda upp en video, hmmm, undra vad det kan vara för video då?, längtar ni? ;).



Bild på mig från idag i stan =)


Kommentarer
Postat av: sanna

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg. dom 3 bästa svaren får varsin länkning :P

2009-08-30 @ 22:57:03
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: MEEEEE

Söt=)

2009-08-31 @ 06:23:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: elle

ofcourse! :D

2009-09-01 @ 08:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0