...



hur många läsare har du per dag? :)
Det beror typ på hur mycket jag uppdaterar, kanske 100-200 =).

Kan inte du videoblogga oftare?vad fick dig att börja blogga?
din största rädsla?
vad är bäst/sämst med skolan?
;) ♥
1. Jag kommer faktiskt inte ihåg, kanske att alla andra hade en blogg
tror jag, så startade jag också en, men den hära bloggen
är inte min första.
2. Att dö!
3. Bäst, är nog att har rast (a), haha!. Det finns typ mycket,
och sen det sämsta?. Hmmm.
Typ att ha tråkiga lektioner!

vad tycker du om min blogg gumman :D ?
Den är jätte bra sötnos! =).

Kan inte du videoblogga oftare?
Klart att jag kan det! :D.

Vem gillar du?
... Det beror på vad du menar med, gillar?

Hur lång är du?
Går du på någon sport?
Vart har du köpt detdära döskalle linnet???,
Är du oskuld?
1. Har inte mätt mig på ett tag, men ungefär 170, någonting då, =).
2. Ja, fotboll!
3. På JC faktiskt =),
4. -

Är du kär?
I sånna fall, i vem då?
Kär vet jag inte, men kanske gillar. Men det säger jag tyvär inte i bloggen
ännu då!. Stå ut då!! :) Hihi.

... Varför gjorde du och Ivar slut?
Jag vet faktiskt inte direkt, olika andledningar.

Tjänar du pengar på din blogg?
Nope, det gör jag inte! =).

Vem är dina bästavänner?
Vad fick dig att blogga??
Visst är leonardo Dicaprio snygg?(a)
1. Saga, det finns några ...
2. Som jag sa tidigare, att många hade en blogg, så jag började också! =).
( Fast alltså, det hära är typ inte min första blogg då! ).
3. Skojar du eller?, dö snygg! (a). Haha.


Hur kan du vara så söt? =)
Född sån?, skoja, söta föräldrar då kanske (a).

hur länge får du va ute på kvällarna ;) ?
Det beror väl typ på vart jag är och så då =).

hur gammal är du? :)
och när och varför började du blogga?
puss
1. Jag är 13 år.
2. Svaret finns högre upp...

1. är du och ivar tillsammans eller bara bästavänner?
2.vem är din närmaste vän?
3.tycker du om mig? (a)
4.beskriv dig själv med tre ord.
pusspuss <3
1. Nej, vi är inte tillsammans, bästavänner?. Det kan jag nog inte säga, men vänner
är vi väl då.
2. Saga typ.
3. Jag vet knappt vem du är? (a).
4. Hmmm, oftast snäll?, sjukast humor. Nä, fråga någon utav
mina kompisar då istället (a), HAHA!.

vilken är din favoritaffär? en märkes och en ''budget''!
är du oskuld? och när fyller du år?
sjukt dåliga frågor men bättre än inget :)
1. Det är olika, kanske gina, hm, cubus osv.
?
3. -
4. Jag fyller år den 22 april =).

varför börja du blogga?
vad är det pinsammaste du gjort?
vem har du haft längst relation med ? Pojkvän alltså.
Puss =)<3
1. Svaret står fortfarande högre upp då =).
2. Haha, det finns verkligen mycket då! ;).
3. Det vet jag inte faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0