.

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
-- Nej! ( Adde )

Vad har du för relation med nummer 20?

- Ingenting, typ min förra "tränare" då ( Annika ).
När ska du träffa nummer 30?
- Imorgon i skolan typ :P, ( Becka )
Är nummer 18 söt?
- Ehm, inte ful direkt typ då :P; ( Ankan )

Vad var ditt första intryck av nummer 63?

- Sexiga muskler typ!. ( Iago )
Gillar du nummer 14?
- Ja, som kompis då =) ( Andre ).

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
- Ja, i skolan typ då, tror jag. HAHA! ( Albin ).
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
- Typ aldrig, han bor ju fan i Bosnien! :( buhu, ( "Vad han nu hette" ).
Är du nära vän med nummer 23?
- Nej! ( Aycut? ).

Har du gått på bio med nummer 4?
- Nej, verkligen inte! ( Alex ).
Skulle du kunna gå ut med nummer 35? 
- Gå ut och ut?, det beror typ på hur då :P, haha, ( Christoffer? ).
 Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
- Ingenting faktiskt, vi pratar typ aldrig! ( Alfons <3 ).
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
- Ja, varför inte då liksom, ( Anders Näkterdal ).

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

sv: tack, desamma..=)

2009-08-31 @ 17:19:07
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: linda.

asså :O har du fått pengarna nu jag skickade dom men hade typ fel addres så jävla klumpig?! gud så kan jag vara ibland :P verkligen uppss, men skickar på nytt imorgon :P <3 100 kr är på väg hål ut !!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 20:01:02
URL: http://lliindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0