.

Hej sötnosar! Jag kom typ precis hem från skolan, och nu så sitter jag i köket och ptar med Dalgren i telefonen =), och jag skulle säga att han var cool! ;) thhaa. Jag har ju match idag, och jag har ingen aning om vilka vi ska möta, men det är på Lisebergs IP i alla fall, kom inte och titta då!, kommer typ bara att göra bort mig då. Men jag lovade i alla fall Gabriella i skolan, att jag skulle göra en videoinlägg idag, så det blir väl nog det lite senare då!.
Har läxa tills imorgon, så det blir väl plugg sen då -.-, juste, jag ska käka donken sen före matchen! Jag är fan lycklig ju fan! :D haha.

Looove.


Kommentarer
Postat av: louise

Vilket lag spelar du i ? ;o <3

2009-09-01 @ 15:04:27
URL: http://sistertwister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0