Gooooooooooooodmorgon

... God morgon alla Ida lovers! ;). Jag skojade, men i alla fall, jag gick typ och la mig i natt runt halv fyra, bara för att jag pratade med Patrik, egentligen så skulle han typ lägga sig klockan två, men det blev bara typ längre och längre. Men jag var typ rädd för att det skulle hinna bli ljust innan jag gick och typ la mig då, så det blev bara halv fyra då.
Men juste, imorgon så åker jag på 3 dagarsläger, med fotbollen. Buhu!, jag vill ju ha med mig datan, men vi får ju ttyp se hur det blir med det. Den är ju inte så liten liksom, t yp 17 tummare.



Bild på mig från, Hmmm? ... Ja, förut då ;) thaha.





 


Kommentarer
Postat av: husberg

17 timmar , sju sju sju :O <333

2009-08-12 @ 12:10:41
URL: http://sagahusberg.blogg.se/
Postat av: husberg

17 timmar , sju sju sju :O <333

2009-08-12 @ 12:10:44
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0