Ida tänder på svart håriga?!

Som ni säkert visste så var jag ju i farsta, men jag hittade ingenting. Eller jo, jag köpte typ bara en mellan cola light på McDonalds då,
Men när jag skulle åka hem så var det typ en kille med svart hår, och typ svarta kläder, inte helt svarta säkert, som kollade på mig lite när han skulle gå på bussen ...
Och när jag skulle typ gå på bussen några sekunder efter så kollade han bak!
Gaaash!, så snygg verkligen, :O.
Och sen så bytte jag ju buss i Skogås Centrum, till 742:an.
Men då så åkte min kompis "pojkvän" ( dom hade tydligen gjort slut nu då ), förbi och gjorde en släng-puss till mig.
Och han var typ med Adam och någon mera då tror jag, man rådnar ju lite, eller hur?
Men nu så är jag i alla fall hemma och äter på god goda mackor, vet ni en sak?!. Det ända som jag ty har ätit idag är mackor, och druckit choklad!
Men nu så ska jag kolla vidare på The Simpsons,
Looove!.


Gammal låt, men ändå så jävla bra. Eller hur? =).

Kommentarer
Postat av: Julia

Svnej, : men han hade redan tvåan, han har ettan och tvåan, redan när han önskade sig den så hade han den.. de va liksom det, vi har två stycken av goal 2 nu, annars hade jag inte reagerat på det liksom :)

2009-08-18 @ 19:34:57
URL: http://aannajuliia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0