Kom precis hem,

Jag kom typ precis hem, vi var ju på bio som sakt, och såg Sommaren med Göran, ganska bra faktiskt =), och då så träffade eller såg jag typ John, och hans kompis?, vad han nu heter. Men han sa i alla fall - Hej!, och det gjorde typ INTE John, men whatever, jag är hemma nu med mina skuldkänslor :'(, hmmm ... Undra varför då?
Men sen imorgon så måste jag typ hämta mammas bankomatkort och hundra kronor som typ Saga har,
men det hära blir typ sista inlägget för idag då,,,
Natti natti!
+ Att det blir nog ett videoblogg imorgon också, men får väl hoppas eller hur typ då? ;). thaha.



Kommentarer
Postat av: han som inte hann slänga ut ett HEJ!

haha sorry gumman<3<3

2009-08-02 @ 00:04:47
Postat av: ida.

Lungt :)<3...

Men grattis till typ din brorsa då också!!!, bara för att han vann biljetterna då,

2009-08-02 @ 11:11:29
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0