måndag



Godmorgon!
Idag så kanske jag typ ska möta någon i Farsta, som typ bor i Sköndal då. Och sälja en mobil som vi inte använder, typ för 430 kr. eller vad han nu sa =).
Och senare idag, så skulle jag väl typ vara med Ivar. Men jag har typ ont i hela kroppen sen lägret, så vi får se hur det blir med det då!
Och såg just nu att det verkligen spöööregnar, juste. Ska nog sola idag då kanske, det blir väl typ bra då innan skolan börjar! ;).
Egentligen så är det ganska mysigt att ligga inne i vardagsrummet och kolla på någon bra film eller bara vara på datan, när der regnar, för då hör man ju att det regnar ute, och vi har ju tak över lite på våran altan, så det hör man också lite då!. Svårt att förklara ljudet, men ni förstår säkert...

Men skriver mera när jag har tid, och lust!
Så skicka gärna frågor som du vill veta eller kanske någon idolbild, till:
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0