Morgondagen ( eller idag snaresakt )

Jag ska nog vakna, och sen så skulle jag eller typ Ivar ringa mig. Jag ska nog vara med honom i morgon då i alla fall, vi kanske typ ska bada eller gör någonting vad som helst, vi har ju ttyp inte träffats på ett tag, så att det  ska bli skönt ju :D haha. Men sen så ska jag nog börja att röra mig hemmåt, bara för att jag har träning, i ... FOTBOLL!!!,
jag har typ inte tränat på hela sommaren, eller det är ju den första träningen sen i typ juni, så att det ska bli nice, nytt lag och så. Eller typ inte helt nytt lag då, men ändå ;). haha.
Men vad ska ni typ själva göra i morgon då?,




Jag vill fan bada och sola imorgon ju, shit vad skönt fan ;). haha.

Kommentarer
Postat av: m

vilket laag :) ?

2009-08-10 @ 10:48:07
Postat av: ida.

Älvsjö Aik =)

2009-08-10 @ 14:15:45
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: YAIYA

åh jag vill utomlands

2009-08-10 @ 16:28:43
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0