Nyduschad

Nu så sitter jag hära nyduschad, we like huh? ;).
och så har jag ju hårinpackning i håret, en gång i veckan är mums för håret, =). Vad jag typ har läst i alla fall,
+ Att det kommer  två videoinlägg sen, det är inte videobloggning alltså,
hmmm. Vad kan Ida ha hittat på nu då?
Men ska nog skälja ut hårinpackningen nu då, med kallt vatten!




Och vi får se om jag ska träna ikväll eller inte,
har typ ganska ont i kroppen efter lägret, men om man har träningsvärk, så ska man ju träna mera!
Men vi hade åtta timmars träning, på tre dagar.
Alltså två timmar per dag.
Men jag var typ bara med på 7 timmars och kanske en kvart.
Fick ju huvudvärk ;).
Men nu så säger mamma att jag typ är helt besatt av "dendära" datan,
så ska nog logga ut nu då,
big looove.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Händer idag?

2009-08-17 @ 14:39:02
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv; okej ;) Vad ska du äta?

Inte mycket alls, lyssnar på musik och tar det lugnt bara :)

2009-08-17 @ 14:56:06
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0