skola imorgon då ...

Ja, som sakt så är det ju skola i morgon, och dom som smsar mig just nu och jag inte svara ( HAR INGA BATTERIER + ATT JAG TYP INTE ORKAR ATT LADDA NU DÅ! ).
Men det hära blir nog sista inlägget för ikväll då, eftersom att jag börjar nio, och måste gå upp ganska tidigt, har inte gjort det på hela sommarlovet ju?, Buhu, för mig?, eller typ alla då ...
Så att ska nog gå och lägga mig snart då, eller kanske ligga i mammas säng lite först och prata med henne då.
Men vad ska man ha på sig imorgon då?, jag tror att jag ska ha jeans och en vit fin kofta, ( den som jag hade idag ), eller den blåa, jag har ju två likadana fast olika färger. Hoppas bara att det inte rengar som det gjorde på skolavsluningen?,
Slutet av skolan regn, och i början av skolan regn?, Nej, det gillar vi inte! huh?.
Juste, min söta lilla mamma kom hem med typ ett block, pennor och typ en mapp?, och någon anteckningsbok eller någoot sånt, vet inte exakt vad det heter. Gullig hon är hon!.
Men, vad ska ni själva har på er imorgon då?
Kanske hinner med ett inlägg på hur jag ser ut imorgon och så då, innan jag går till bussen
God natt! Big looove.




Kommentarer
Postat av: j med ett j

vad gör dudå? :)

2009-08-19 @ 06:35:53
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: lovisa

Jag börjar skolan på måndag men då hade jag tänkt ha på mig, svarta jeansleggings och en rosa randig tröja :)

2009-08-19 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0