Tisdag?

 Godmorgon! Kanske ska till farsta och titta lite, men jag vet inte riktigt med vem ännu!
Och imorgon så börjar skolan, ... IMORGON?!. Men det ska ju fortfarande bli, lite kul =).
Sen så ska jag nog raka benen (a), ringa Ivar, kanske vara med Ivar, jag kommer inte ihåg vad vi bestämde igår liksom? :$. Och juste, igår så var jag ju inte med på träningen, det skulle ha varit på Gamla IP, i Älvsjö.
Och det skulle typ ha varit första gången jag skulle tränat dära, men jag skippade det igår.
Det kan ju bli en första gång, en annan gång ju!.


Bild på mig från sexan! =).


 


Kommentarer
Postat av: valerie

sv: nej ingenting speciellt här heller :)

ååh, vad gulligt! adda mej på msn ;)<3

2009-08-18 @ 11:45:06
URL: http://valeriie.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S

Oh tack =) ! Har bytt blogg.



/ NATASCHA



( Ny blogg nu : www.citycats.blogg.se )



Innan : www.natschalindmark.blogg.se

2009-08-18 @ 12:21:17
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0