Två söta sms från samma person

Hej, förlåt för igår
du vet att det sista jag vill är att såra dig
och jag vet att jag klantat mig rejält många gånger
men det kan jag inte rå för, för jag är född
så, jag klantar mig hela tiden när jag verkligen gillar någon.
Men jag har aldrig kännt så här för en tjej förut och jag förstår om du
aldrig vill snacka med mig igen men jag ville bara säga förlåt ocg jag vet att
du kommer säkert sitta och skratta åt det här men jag är serieöst :(

Jag älskar dejj, jag kommer alltid att älska dig vad som än händer
och det vet du ! Hur mycket du än svär eller skriker på mig så kommer
jag att älska dig hela tiden tills jag dör!

Lite söta var dom väl va? (a), men säger typ inte från vem det är i alla fall! Suck on that!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tim?

2009-08-28 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0